Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~gaandrzej | użytkownik

imię i nazwisko adresSłopnice zarejestrowany25.05.2008 @20:59:47 ostatnio na stronie09.06.2014 @15:48:08

Dziękuje wszystkim za odwiedzanie mojej galerii i za opinie do zdjęć

Ostatnio pracuje nad moją stroną internetową, ciągle jest w trakcie dodawania zdjęć, większość zdjęć jest na dg, ale pojawi się tam o wiele więcej nowych i starszych zdjęć, zapraszam do przeglądnięcia strony http://www.gandrzej.pl/

Zapraszam do odwiedzania galerii mojego brata http://beorn.digart.pl/

Pozdrawiam

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty142 komentarze2357 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~gdzieQmojaQkura    28.04.2009 @15:44:28
kiedys uparlam sie na canona 20d, pozniej byl 30d a jak ostatnio zlapalam sie za 40d to mi tak w lape podpasowal ze chyba sobie niczego innego nie moge wyobrazic - po prostu bajka! szkoda mi bedzie porzucic mojego "alfiątka" - to jest na prawde dobry aparat a skarza sie na niego Ci ktorzy lubia zganiac na sprzet a nie na swoje umiejetnosci^ z alphy 100 da sie duzo wyciagnac i czuje ze jeszcze moge na niej troche pociagnac. jednak zbieram kase na canona - zobacze jak z cenami sie to uksztaltuje bo moze dorwalabym 30d z jakims eleganckim szklem ...
ostatnio edytowane: 2009-04-28 15:45:12
_______
~gdzieQmojaQkura    28.04.2009 @15:37:06
widze ze fotografujesz 40d :P
polecasz tego canona?
_______
~lo    26.04.2009 @19:59:05
w stolicy.....uczę się życia na własną rękę...na glęboko wodę od razu się rzuciałam - to lubię właśnie praca, praca, praca hehe no i szkoła oczywiście od października a w wolnych chwilach udzielam swojego ciała koleżance, która robi ze mną cuda http://picasaweb.google.pl/home?tab=mq heheh artystyczne oczywiście
_______
w zielonej ciszy mojego życia....
~lo    26.04.2009 @16:09:14
hehe jestem siostrą Piotrka D.;P świat jest mały nawet na digarcie;P a weekendy w stolicy....piękna pogoda, masa ludzi na ulicach i tych na rowerach, każdy park, deptak zapchany tymi którzy normalnie siedzą w biurach.....
_______
w zielonej ciszy mojego życia....
~lo    26.04.2009 @11:40:32
tylko czy ty wiesz o jak bliskie strony chodzi hihi a weekendy w stolicy chyba zawsze są takie same
_______
w zielonej ciszy mojego życia....
~lo    25.04.2009 @21:27:53
witam Andrzeja z moich stron
_______
w zielonej ciszy mojego życia....
~Hikarri    25.04.2009 @09:40:06
Dziękuję. Miło mi, że się podoba Ładne profilowe, podoba mi się

Pozdrawiam
_______
Fotografia jest jak seks: jeśli uczucia nie ma, to nawet technika nie pomaga.
~Vegger    16.04.2009 @18:30:57
Dzięki!
*rob15    16.04.2009 @17:51:01
no niestety,nie każdy lubi centralnie
_______
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy


"W ziar­nku pias­ku uj­rzeć świat cały. Całe niebo - w kwiat­ku koniczyny. Nies­kończo­ność zmieścić w dłoni małej. Wie­czność poz­nać w ciągu godziny" - William Blake



*rob15    10.04.2009 @18:43:14
dokładnie,zresztą widać jak uciekają:d
_______
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy


"W ziar­nku pias­ku uj­rzeć świat cały. Całe niebo - w kwiat­ku koniczyny. Nies­kończo­ność zmieścić w dłoni małej. Wie­czność poz­nać w ciągu godziny" - William Blake



~Magnificent    06.04.2009 @15:27:43
dziękuję bardzo
_______
...nie wyznaczaj granic to nie będę ich przekraczać ; )
~macikowski    05.04.2009 @22:17:57
Dzięki wielkie
_______
18
~beautifullie93    04.04.2009 @21:54:52
A mnie osobiście własnie nieszczególnie zadowala to zdjęcie ale cieszę się, ze lepsi ode mnie oceniają je tak wysoko
~rzabza    02.04.2009 @18:54:06
nie no co tydzien na kazda inna gore choc przypuszczam ze na mogielice pojdzie sie kilka razy bo mogielica ma to do siebie ze w zasadzie co poltora misiace inaczej na niej jest. mam nadzieje ze rozumiesz o co mi chodzi o przyrode ze sie zmienia i w ogole:P
~rzabza    02.04.2009 @18:45:57
my chodzimy co tydzien w sobote albo w niedzile albo i w sobote i w niedziele takze wiesz. wszystko najbardziej zalezy od pogody
~rzabza    02.04.2009 @18:40:50
a co bys powiedzial kiedys na jakis wypad np na mogielice albo nie wiem lopien? bo ja w zasadzie sie z arcikiem wybieram (mam nadzieje ze kojarzysz arcika) wiec jakbys byl chetny to miloby bylo
~rzabza    02.04.2009 @18:36:24
jak tam testowanie obiektywu idzie?
~brownSugarEye    02.04.2009 @15:03:28
.merci! :D
_______
.viva la kakao! .if you want to make god laugh,tell him about your plans
~tMadzik    02.04.2009 @09:47:11
Dziękuje
~mozzi    01.04.2009 @15:56:47
bardzo dziekuję... pozdrawiam
~womeenka    01.04.2009 @00:26:42
Haaa jak Janek z czterech pancernych wyglądasz na zdjęciu :D
_______

..pagórki kobiecego ciała nie jednemu przysłoniły drogę na szczyty..

*rob15    31.03.2009 @14:55:28
piękne dzięki
_______
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy


"W ziar­nku pias­ku uj­rzeć świat cały. Całe niebo - w kwiat­ku koniczyny. Nies­kończo­ność zmieścić w dłoni małej. Wie­czność poz­nać w ciągu godziny" - William Blake



~BadTear    31.03.2009 @13:34:02
dzięki
~Atkax    31.03.2009 @00:20:08
dziękuje
_______
Braciszku wszystko co robię robię dla Ciebie... [*] http://www.misza1982.digart.pl
~naiwnaa    20.03.2009 @20:04:31
dzięki
_______
Szaleństwo to niemożność przekazania swoich myśli.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 9 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt